Batuta Cabernet Sauvignon, Chardonnay

poniedziałek, kwietnia 20, 2015 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 0 Comments




Batuta Cabernet Sauvignon, Chardonnay

Batuta Cabernet Sauvignon, Chardonnay


Odcinek z 20.04.2015
Dzisiejszy odcinek #‎wieczorneWinoZeStruśkiem‬ to już 3. Z tego powodu mam dla was niespodziankę. Chłopaki z Top Gear mają Stig'a, a ja mam Alkanka. Do tego w dzisiejszym odcinku mamy combosa. 2 wina tej samej
marki w 2 różnych kolorach. Ja jak zwykle pije czerwone, Alkanek - białe. Co prawda wtrącę swoje zdanie do opisu Alkanka bo to mój profil i mogę :P
Ponieważ każdy który widzi za dużo literek do czytania scrolluje jak najszybciej na sam koniec postaramy się uprościć opis win

Nazwa: Batuta

Kraj: Hiszpania

Szczep: Czerwone - Cabernet Sauvignon Białe - Chardonnay

Korek: W obu przypadkach wyszedł gładko bo był sztuczny

Kolor: Czerwone - czerwień z widocznym skażeniem denaturatem i do tego przemycanym z Pakistanu. Białe - kolor mylący, bo standardowy, nic szczególnego

Zapach: Czerwone - skarpety, no kurde chińskie skarpety po całym dniu, dno, dno rozbitego Titanica. Białe - bliżej nieokreślone, zimne pachnie alkoholem, ciepłe jak pasterz kóz (Alkankowi jest wszystko jedno - alkohol)

Smak: Czerwone - przyjemniej oglądało mi się na studiach "Samotność w sieci" niż piło to coś. Dramat z posmakiem "kill it with fire". Białe - ciepłe jak umierający pasterz kóz, zimne daje radę, smak ruskiego szampana tylko że bez bąbelków.

Ocena: Za cholerę nigdy go więcej nie kupię, jak będę mieć ochotę na wycieczkę do ciapatej obory to tam pojadę i tyle.
Stay tuned i do zobaczenia :)

   Kup wino

0 komentarze :