Cudgee Creek Shiraz

wtorek, czerwca 30, 2015 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 1 Comments




Cudgee Creek Shiraz

Cudgee Creek Shiraz


Odcinek z 30.06.2015
Konkurs na końcu 15 odcinka #wieczorneWinoZeStruśkiem ! Słowem długiego wstępu. Zacząłem dostawać pogróżki (odcięta szyja butelki) że jeśli nadal będę się tak rozpisywać to zostanę zasypany listami z łańcuszkami. Ktoś zorganizował nawet pikietę pod moim oknem, złożoną z
meneli z winami w ręku i transparentami "Nie możemy już dłużej tego czytać! Pisz czy dobre czy nie!" A, że niby Grey czy Władca pierścieni to broszurki? :P Dziś przenosimy się do kraju kangurów, tarantul i wody spływającej w drugą stronę (Kacper i Sandra, na początku przyszłego roku lecę do Was więc znajdźcie coś ciekawego do degustacji ;) )

Nazwa: Cudgee Creek

Kraj: Australia

Szczep: Shiraz

Korek: Naturalny, skrzypiał jak cały dom starców idących na obiad

Kolor: Karminowa czerwień, przy małej ilości w kieliszku wygląda.... brzydko (generalnie mało wina wygląda brzydko :P )

Zapach: Cholernie korzenne, po dłuższym wąchaniu można wyczuć pieprz

Smak: Po pierwszym łyku poczułem jad tarantuli, kwaśno wytrawny smak dębu i korzeni, które zapewne zapuściła beczka podczas leżakowania. Ten ciężki smak utrzymuje się dosyć długo lecz mniej więcej w środku czuć czerwone owoce (arbuza o dziwo nie czuć :P ) Kiedy skończyłem nalaną porcję czułem jak wino rozchodzi się po całym ciele delikatnie je paraliżując (zdradliwe cholerstwo, chce mnie sponiewierać)

Ocena: Jest ciekawe do samodzielnej zabawy, trochę niebezpieczne z powodu mocy (a, może mam gorszy dzień :P ) świetnie pasowałoby do wieprzowiny (dla islamistów - wieprzowina to takie pyszne mięso co go jeść nie możecie, ale i tak jest bardziej czyste niż moje myśli :P ) Chętnie kupie je do cięższego obiadu lub gdy będę potrzebował ekspresowego odcięcia od rzeczywistości :P
W opisie muzyka do degustacji, stay tuned i do zobaczenia niedługo :)

Konkurs! Na butelce jest ekskluzywny gumowo-kolorowo-pijacki breloczek. Autor najbardziej durnego komentarza pod tym postem otrzyma go ode mnie. A wybiorę go osobiście w najbliższą niedzielę o 22:00

 Kup wino



1 komentarz :