Struś staje się mężczyzną. To znaczy tak mu się wydaje :P

piątek, września 23, 2016 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 0 Comments






 Nominacja Męski blog roku Men's Health 2016


Googlowałem ostatnio frazę "jak umówić się na manicure by nie wyjść na parówę?" Oczywiście pojawiły się wyniki takie jak "10 prostych sposobów na coming out" "Zaakceptuj się! Tata dalej będzie Cie kochać i nie wydziedziczy Cie!" "Najlepiej zainwestowane 15zł w życiu, bezkarnie
przez pól godziny gapiłem się w piękny dekolt - Blog Sprośnego Gargamela"
A, że robiłem to późnym wieczorem popijając proteinowy koktajl ze zboża i owoców coli, to do tej pory nie wiem jakim cudem znalazłem ten plebiscyt. Wiem tylko, że się do niego zgłosiłem dla jaj, tiaaa no i zaakceptowali moje zgłoszenie, więc jako aspirujący do bycia samcem gamma (alfy często się psują :P ) podejmuję rękawice i staje w szranki z innymi kandydatami. Jednakże bez Twojej pomocy, to co najwyżej mogę pożyczkę w providencie wziąć. Więc proszę Cię o chwile Twojego czasu i pomoc w "staniu się prawdziwym mężczyzną" ;)

Kliknij na grafikę nominacji lub link
http://www.menshealth.pl/meski-blog-roku-2016/szczegoly-bloga/Wieczorne-Wino-ze-Struskiem,8526

Kliknij "Oddaj głos"
Przepisz kod zabezpieczający
Gotowe! :)

Żadnego podawania adresów e-mail, telefonów, numerów kołnierzyka i obwodu pasa.

Oddaj głos - pomóż Strusiowi wydorośleć ;)

0 komentarze :