14 Secolo Pinot Grigio

piątek, lipca 17, 2015 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 0 Comments




14 Secolo Pinot Grigio

14 Secolo Pinot Grigio


Odcinek z 17.07.2015
Sądzę, że każdy facet i mężczyzna przyzna mi racje, że lubi gdy robi się bardzo ciepło. Kobiety wtedy dodają swoimi wdziękami więcej piękna światu ;). A, że znowu temperatura otoczenia wzrosła zapraszam na chłodne
białe wino w 19 odcinku #wieczorneWinoZeStruśkiem ! O skrzynce będzie później :P

Nazwa: 14 Secolo (ściema bo korek współczesny)

Kraj: Włochy

Szczep: Pinot Grigio (mutacja jednego z moich ulubionych szczepów)

Korek: Włosi brak mi słów.... znowu sztuczny? Cos'è?

Kolor: Słomkowy z bardzo niewielkimi zielonymi refleksami (z racji bycia kolorystycznym krypto gejem stwierdzam obecność zieleni :P)

Zapach: Bellissimo, kwiaty i brzoskwinie. Miły dla nosa, delikatny, nie gwałci jak stado królików tylko pozwala na subtelne odkrywanie.

Smak: Eeeeee, wino? Białe? wytrawne bardzo łagodne, smakuje jak...białe wino? Zmieszałem się dosyć mocno bo przyzwyczaiłem się do zabawy smakiem, a tutaj takie dobre smaczne wino o smaku nie wyróżniającym się niczym. ALE! moje małe rozczarowanie zostało trochę zniwelowane kwiatowym finiszem, który utrzymuje się dosyć długo. Coraz mocniej kwiatowe smaki w winie mi podchodzą, chyba czas znaleźć męża :P

Ocena: Szlag by to. To wino jest dobre. Do lekkiego caprese i tym podobnych dań bym je podał. Do schłodzenia się w upał także. Lecz nie wyróżnia się zbytnio niczym szczególnym. Jest poprawne, super dla wszystkich porzucających drogę cukru w winie. Kupię je jeszcze raz lecz nie tak szybko jak wcześniejsze pozycje.

Ponieważ brakuje mi "smaczku" w opisie muzyka do wina ;)

A teraz dla wszystkich scrollujących (a przede wszystkim dla wytrwale czytających) Coś o skrzynce na zdjęciu. Patrząc na ilość skryto-czytaczy tego pijackiego bełkotu zaczynam konkurs. Jak wspomniałem ostatnio będzie on wymagał on od Was trochę zaangażowania. Także sprawa z konkursem wygląda tak.
W momencie kiedy fanpage zbierze 200 lajków w odcinku po osiągnięciu tej liczby zostanie przedstawiony regulamin konkursu. Na tę chwilę, lajkujcie, udostępniajcie, polecajcie, zakładajcie fikcyjne konta by wasi znajomi nie brali was za wino fanów. W konkursie będzie można wygrać grawerowaną tajemniczą skrzynkę, której zawartość pokażę po przekroczeniu 200 lajków. Wieczorni Winiarze do dzieła!

 Kup wino



0 komentarze :