Cava Palau Brut

piątek, października 16, 2015 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 0 Comments




Cava Palau Brut opis smaku i recenzja wina

Cava Palau Brut


Odcinek z 16.10.2015
"Zawsze miej w lodówce szampana" oj prawda jedna z najprawdziwszych. Nigdy nie wiadomo kiedy będzie okazja odkorkować szampana :) (ej moment jaki szampan? ty o winiaszach piszesz) No ok to nie szampan.... to WINO musujące więc coś mogę o nim napisać. A że dziś mam okazję by po ładnych paru miesiącach chłodzenia go otworzyć to zapraszam na
38 odcinek #wieczorneWinoZeStruśkiem Co prawda mam jeszcze perełkę w postaci niebieskiego szampana lecz jego zostawiam na baaardzo prywatne degustacje :)

Nazwa: Cava Palau

Kraj: Hiszpania

Szczep: No ten z którego szampany się robi no nie wiecie? (za cholerę też nie mam pojęcia :| )

Korek: Prawdziwy, cmokał i chciał wystrzelić, lecz stanowczy uścisk dłoni powstrzymał go przed demolką sufitu i zalaniem wszystkiego w promieniu wzroku.

Kolor: Blado-słomkowy i takie kuleczki z powietrza jako akompaniament :P

Zapach: Piłem już takie wino - to pierwsze skojarzenie. Kwiatowo-cytrusowy lecz kwiaty (rododendron czy coś) grają pierwsze skrzypce ojjjj ciągnie za nos bardzo mocno.

Smak: Bąbelki trochę przeszkadzają w zabawie smakiem. Co mogę wyczuć oprócz łaskotania w gardle aż po nozdrza. Jest wytrawne, trudno tutaj znaleźć smaki "igistojewów", delikatnie cierprko-cytrusowe smaki witają serdecznie, by na finiszu pojawiły się łąki tulipanów. Już kiedyś wspominałem, że kwiatowe nuty coraz mocniej mi podchodzą. Smak jest świetny, orzeźwia, obdarowuje nas miłym bukietem smaku, a bąbelki pozwalają poczuć się jak u Carringtonów ;)(ułatwienie dla gimbazy, wpiszcie "Dynastia" na wiki :P )

Ocena: Pierwszy szampan, wróóóóć wino musujące, i ocena, kurde co tu napisać. Ludzie przyzwyczajeni do wspomnianych "igrystojewów" będą kręcić nosem bo nie słodkie. Ale do mega słodkiego ciasta stryjenki Zosieńki przekładanego masłem, smalcem i bezą jest idealne. Do takich właśnie ćpuno-cukro deserów bym je podał. Bo daje idealną harmonię smaków. Do celebrowania momentów też jest dobre. Także jeśli nie masz w lodówce "szampana" tylko po to by leżał i czekał, to uzupełnij zapas swojej lodówki (wywal jakieś kabanosy i sosy od pizzy by zrobić miejsce) Szampan w lodówce zawsze dobrze wygląda ;)

W niedziele rozwiązanie konkursu. Mam przecieki, że niektórzy czekają jak na licytację na allegro. By na ostatnią chwilę wrzucić swoje selfie i zgarnąć skrzyneczkę. Uprzedźcie ich bo jeszcze wygrają :P
W komencie dziś nie ma muzyki bo musujące wino jest idealną muzyką ;) Do zobaczenia niedługo, stay tuned i bawcie się winem! :)
 Kup wino


0 komentarze :