Cote Semi Dry

poniedziałek, października 19, 2015 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 0 Comments




Cote Semi Dry

Cote Semi Dry


Odcinek z 19.10.2015
Co ja kurwa robię..... opisuję napój zrobiony z odtworzonego zagęszczonego czegoś.... No lecz obiecałem, że opiszę wino osoby , która zgarnie skrzyneczkę. Co prawda nie jest to, dokładnie to wino, gdyż nie było go na półce (ale brand się zgadza :P ), a zależało mi żeby w dniu ogłoszenia
laureata zrobić odcinek. Gwoli informacyjnej (oraz fejmu na fejsie) Natalia Janusz otrzyma zestaw eleganckiego pijaka ;) Zapraszam na 39 odcinek #wieczorneWinoZeStruśkiem dziś poznamy "tanie dobre wino uczącej się do matury młodzieży"

Nazwa: Cote

Kraj: Bułgaria

Szczep: Boże czemu ja to piję!? (twardy bądź, obiecałeś to chlej)

Korek: Techniczny (naumiałem się czegoś nowego) czyli zrobiony z posklejanych kawałeczków. Jeśli jeszcze się trafi to napiszę coś więcej o tym wynalazku.

Kolor: Wypaliło mi oczy! Ja ślepnę! (skoro pijesz metanol to się nie dziw) Podejrzana czerwień.

Zapach: Perfumy Pani Walewska wymieszana z kocem ze stajni. Z aksamitnymi nutami kloszarda w komunikacji miejskiej. Po otwarciu wszystkie źródła ognia zaczęły mocniej płonąć. A tynk spadł z wrażenia i uciekł do sąsiadki.

Smak: Oh god why. Jedliście kiedyś lukrecję? Takie słono-gorzkie obrzydlistwo. Dodajcie do tego cukier w ilości McDonald style. Doprawcie syropem wiśniowym. Zostawcie na słońcu pod stertą gałęzi przy paśniku. Przelejcie przez skarpetę do butelki po kefirze. Dla mnie ma to mniej więcej taki smak. Nawet duża zawartość alkoholu (12,5%) nie pomaga w piciu.

Ocena: Podałbym je do gwoździ i marynowanych trocin. Świetnie komponuje się z kurzem wymieszanym z cukrem. Fantastyczny kompan Prozac'u. Całkowicie nie moja bajka, ale jako preludium do zabawy winem dla młodzieży, która woli zainwestować 8zł więcej niż na jabola -polecam (nie będzie się wam po nim odbijać całą tablicą Mendelejewa, tylko połową)

Stay tuned i do zobaczenia niedługo. W komencie muzyka do wina. Licealna młodzież, Bułgaria - wakacje. Młodzież i wakacje kojarzą mi się z American Pie. American Pie z punk rockiem. A punk rock z niedorzecznymi tekstami, tak jak dzisiejsze wino. Wybór muzyki oczywisty :P

 Kup wino



0 komentarze :