Domowe testowanie wina

środa, listopada 09, 2016 Wieczorne Wino Ze Struśkiem 0 Comments



Domowe testowanie wina dla amatora


Kiedy przerzucałem wpisy z prywatnego wall'a na fanpage towarzyszyła mi myśl, idea taka, by pokazać, że każdy może "znać" się na winach. Odbierać je bardziej świadomie i czerpać dużą radość z zabawy, bez kursów, szkoleń i namaszczeń przez
uznanych znawców (teeee, a nie zapominasz o miłym działaniu alkoholu, który jest jednak podstawą dla wielu przy piciu?) Chciałem i nadal chcę ośmielić ludzi do doszukiwania się w winach ukrytej przyjemności, bo wino jest dla wszystkich, a nie tylko dla elitarnej grupy snobów.
Dlatego by ułatwić Wam, Wasze wieczorne degustację stworzyłem taką oto ściągawkę z większością kolorów oraz smaków i aromatów jakie można spotkać w winach. Można ją uzupełniać cyfrowo lub wydrukować i bawić się w szerszym gronie :) Niestety PDFy nie pozwalają na dodawanie własnych zdjęć więc zostaje naklejanie etykiety na wydruk ;) 
7 win, wypitych świadomie (i przy pomocy ściągawki ;) ) sprawi, że zaczniecie płynnie (no lepszego słowa nie mam :P ) rozpoznawać złożone wnętrze wina. Na początku posiłkujcie się tylną etykietą by łatwiej poczuć smak i aromat (sam to robię kiedy mam wątpliwości mimo wielu wypitych w taki sposób butelek) Podzielcie się tym ze znajomymi i zacznijcie zabawę. Szybko zobaczycie, że wino jest dla każdego! :)



Ściągnij PDF


Autoreklama to nic złego ;) , zapraszam Ciebie po olej z konopi, kosmetyki, słodycze i nasiona medycznej marihuany do mojego sklepu www.konopia-med.pl ! 

0 komentarze :